zondag 25 augustus 2013

Freeform haken

Dat is best wel even wennen om niet te werken volgens een bepaald patroon. " Gewoon beginnen " werd er tegen mij gezegd. Er moet wel even bij mij een knopje om. Niet te denken en te haken volgens een vast patroon.

Dus ben ik maar alvast begonnen met een paar patroontjes te haken. Met dunne garen en haaknaald 2,5
Tot nu toe is dit wat ik al heb gemaakt. Ik ga er wel een aantal vlinders in verwerken. Hoe het dan aan elkaar moet komen, dat is nog even de vraag. Is wel ontzettend leuk om te doen.


Ben nu bezig met de bullion steek. Heb al ontdekt dat je dit op allerlei manieren kunt haken. Voor meer uitleg over de steek klik op HIER en HIER


3 opmerkingen:

  1. Wauw wat onzettend mooi gemaakt en wat is dat knap gemaakt..

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het is nog maar een probeerseltje.

      Verwijderen
  2. Dat is super gemaakt, prachtig. Ben je volger geworden. We komen elkaar via FB vaker tegen. Ook ik heb de eerste envelop van de granny swap al binnen. Maar psssssst, al open gemaakt, schaam schaam. Kon het niet laten.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen