zaterdag 24 augustus 2013

Hexagon en Ruimte swap

Twee swaps tegelijk aan het haken. 30 hexagons haken voor 15 mensen en voor 1 swapmaatje een ruimte swap. De hexagon swap, dat spreekt voor zich. Die moet half oktober af zijn. Heb op dit moment nog 4 enveloppen te vullen en dan zijn al mijn hexagonnetjes klaar voor verzending. 1 envelop heb ik al ontvangen en die staart mij ieder dag aan in de hoop dat ik het ga open maken. Nou dat doe ik mooi niet. Ik laat het lekker liggen tot ongeveer 15 oktober. Daarom kan ik nu nog geen foto's van wat ik heb gemaakt, plaatsen.

Geldt ook voor de ruimte swap. Een swap maken met als thema het heelal. Het kunnen planeten zijn, of ruimte wezens, of sterren, of satallieten Wat je maar kunt bedenken. Deze swap heb ik al af en kan 15 september met de post mee. 

leuke en gratis  maan animatie plaatjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen