zondag 22 september 2013

workshop Des Mabels

20 september Workshop Des Mabels te Alphen aan de Rijn.

Voor Mabel was het de eerste keer dat ze een workshop gaf. Het werd gehouden in de winkel van Echtstudio http://www.echtstudio.nl/. Een ware snoepwinkel voor de haakliefhebbers. Niet zo goed voor de portemonee, maar wat hebben ze leuke spullen. Maar goed de workshop.


Masterclass Des Mabel. Zij heeft een eigen facebook pagina en is HIER te vinden.
Een tapestry techniek, maar net even anders.


Ik was in de gelukkige omstandigheid dat Jannie bereid was om mij van huis op te halen. Vond ik zo lief van haar. Je kent elkaar niet, dan alleen van facebook. En ze moest nog omrijden ook. Viv reed het laatste stuk naar Alphen, nadat ze Tineke had opgehaald. Tineke had heerlijke eigen gemaakte chocolade bij zich. Het werd in auto er alleen maar gezelliger op.

Een winkel vol met kwetterende dames die alleen maar stil te krijgen waren toen er steken geteld moesten worden.




Na uitleg van Mabel konden we aan de slag en voor we het wisten was de tijd al weer om.

Een zeer geslaagde, gezellige haakavond.

Dit is mijn werkje tot nu toe. Heb al een ideetje wat ik er van wil maken.









2 opmerkingen:

  1. Nou Reny, het ziet er erg mooi uit! Ja, zet een stel vrouwen bij elkaar en handwerk, dan is de gezelligheid enorm!

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit en ook heel gezellig. Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen