zondag 13 april 2014

Kraamkadootje

Miss Wooly, waar ik ooit eens aan ben begonnen verdween halverwege in de haakmand. Totdat ik hoorde dat één van onze gymjuffies zwanger was en inmiddels was bevallen van een prachtige dochter met de naam Evy. Ik heb Miss Wooly uit de mand gehaald en verder afgemaakt om het namens ons clubje als kraamkadootje te geven. Voordat ik het zou opsturen heb ik het eerst laten zien aan de dames. De ohh,s en ahhh,s waren niet van de lucht. Dus het was een schot in de roos. Het pakketje is met heel veel enthousiasme ontvangen. Onze gymjuffie vond het een geweldig kado......


1 opmerking:

  1. Wat is hij (sorry, zij...) toch schattig. Leuke kleurtjes!! Ik kwam haar net tegen op een andere site waar je patronen kan kopen en moet me beheersen om het niet te doen. Er ligt nog een project van een granny deken en sleutelhangers, maar het werkt zo verslavend! En ooit.......ga ik toch een Miss Wooly maken!!

    BeantwoordenVerwijderen