dinsdag 22 juli 2014

Cirkelvest

Was ik vol enthousiasme begonnen aan het vest. Gaande weg kreeg ik toch mijn twijfels. Weer passen en kijken. Toch maar verder gaan met de mouwen. Nog een paar keer passen en uiteindelijk is het dit geworden. Een knots grote bol wol. Het zal wel aan mij liggen, maar het vestje viel niet zo mooi. Misschien dat het bij een ander wel staat. Ik vond het wat te kort. Geef ik het nu op? Nee hoor. Ga gewoon een cirkelvest maken van een ander patroon. Want ik heb er eentje gepast in een winkel en die stond echt leuk. Was ook wel wat langer dan wat ik had gemaakt.


Deze gaat het worden. Ook weer een patroon van Drops design. De 99-3. En nu maar hopen dat deze wel mooi valt. 

1 opmerking:

  1. Deze heb ik ook gemaakt en ik vind hem ontzettend mooi geworden, ik heb hem alleen zonder mouwen gemaakt. Ik kan hellaas geen foto toevoegen om hem te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen