vrijdag 20 januari 2017

Schaapje

Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit schaapje heb gemaakt. Op internet zag ik een heel leuk krukje waar een schaap op was gehaakt, Dat wilde ik ook wel maken. Van een tante had ik mooie dikke wol gekregen. Dus op naar de Action om een krukje te scoren. Ik blij, want ik vond HET krukje. Eenmaal thuis gekomen zag ik pas dat het krukje drie poten had. Was ik in eerste instantie teleurgesteld toch zag ik hier wel de humor van in. Echt iets voor mij zo'n actie. Ik heb het krukje niet terug gebracht, maar gewoon een schaapje gehaakt met drie pootjes.  En zeg nou zelf, het is een leukerd geworden toch?





1 opmerking:

  1. Dat is juist heel origineel, een driepotig schaap! Ik vind hem nu nog schattiger! En zijn kop is echt geweldig leuk geworden :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen