woensdag 18 oktober 2017

Tunische sjaal

Net als zovele haaksters heb ik de Tunische sjaal ontdekt en gemaakt. Wat een leuke steek en de sjaal is zo gemaakt. Heb er gelijk maar twee gemaakt. Zou je het willen maken dan is er een goede uitleg op You Tube. Klik HIER 

De kaki/lime groene heb ik gehaakt met nld 6 en wol van Stylecraft, 100 gr per bol. Je hebt aan twee bollen ( dus per kleur 1 bol )  genoeg. De bollen heb ik besteld bij http://www.echtstudio.nl/. Leuke webshop. Nog leuker is de winkel in Alphen aan den Rijn. Zeker een bezoekje waard.

De aquablauw/taupe kleurige sjaal is gehaakt met nld 10 en een zachte katoenen garen van Lana Grossa Cotofine. Een heerlijke lichte garen om mee te werken. Niet echt goedkoop garen als je bedenkt dat een bolletje van 50 gram / 90 meter zo'n € 5,00 kost. But lucky me. Hobby-Jes, het wolwinkeltje bij mij in het dorp had uitverkoop. Hoe leuk is dat. Je kunt haar vinden op haar eigen facebook pagina.  https://www.facebook.com/hobbyjes/
Voor deze sjaal heb ik 6 bolletje gebruikt ( dus 3 bolletjes per kleur ).



1 opmerking:

  1. Wat een mooie sjaals heb je gemaakt! En met veel korting is het fijn om mooi garen te kopen, kwaliteit ervaar je toch wel vaak. Leuke winkel heb jij in het dorp zeg! Ben er jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen